Regulamin Serwisu
www.pes.edu.pl
oraz Platformy szkoleniowej
§1.
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady korzystania z Serwisu www.pes.edu.pl oraz Platformy
szkoleniowej będącą częścią składową Serwisu. - Postanowienia Regulaminu określają w szczególności uprawnienia i obowiązki Użytkowników Serwisu i
jest dla nich wiążący. - Wobec ustanowienia niniejszego Regulaminu, poniższe pojęcia otrzymują następujące znaczenie:
a) Administrator/Organizator Kursu/Operator/Sprzedawca – Ole Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Pl. Jana Pawła II 88/9, 66-400
Gorzów Wielkopolski, nr tel.: ……………………; e-mail: kontakt@pes.edu.pl; wpisana do Krajowego
Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000670087.
b) Użytkownik/Kupujący/Klient – osoba fizyczna lub prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta z Serwisu i posiada Konto.
c) Serwis – strona internetowa www.pes.edu.pl.
d) Kurs/szkolenie – szkolenie online przygotowane i oferowane do sprzedaży przez Organizatora,
zawarte na stronie internetowej Serwisu i udostępniane na Platformie Szkoleniowej
e) Platforma szkoleniowa – moduł Serwisu umożliwiający Użytkownikowi korzystanie z
udostępnianych treści szkoleniowych w zakresie danego Kursu.
f) Konto – podstrona Serwisu przydzielona indywidualnie konkretnemu Użytkownikowi, zawierająca
jego podstawowe dane osobowe, tj.: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres zamieszkania,
adres do korespondencji, nazwa firmy, adres firmy, nip firmy, ……………, w ramach której Użytkownik
ma prawo zarządzać zakupionymi Kursami.
g) Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym, w sposób określony
w §2. Regulaminu.
h) Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pośrednictwem Serwisu i zmierzające do
zawarcia umowy ze Sprzedawcą, zgodnie z jego opisem oraz ceną Kursu.
i) Dyplom – elektroniczny lub papierowy dokument zawierający informacje o ukończeniu zakupionego
przez Użytkownika Kursu, wydawany przez Organizatora po ukończeniu Kursu.
j) Zaświadczenie – zaświadczenie ukończenia Kursu, tj. wydawane przez Organizatora. zgodnie z
przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie
kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652). - Korzystanie z Platformy szkoleniowej jest odpłatne.
- Organizator zastrzega sobie prawo całkowitego lub częściowego wyłączenia Serwisu lub Platformy
Szkoleniowej na czas nieokreślony, celem jego naprawy lub modernizacji.
§2.
Zawarcie umowy sprzedaży
- Użytkownik ma prawo składać zamówienia za pośrednictwem Serwisu w nieograniczonym czasie
dobowym, w zastrzeżeniem przypadków problemów technicznych, które napotyka Serwis. - Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest założenie Konta na stronie internetowej Serwisu.
- Zamówienie nie może być przyjęte w sytuacji, gdy Użytkownik nie zaakceptuje postanowień niniejszego
Regulaminu oraz Polityki Prywatności Serwisu. - Zamówienie Użytkownik składa w ten sposób, iż:
a) interesujący go Kurs dodaje do koszyka;
b) wybiera przycisk „zobacz koszyk”;
c) dokonuje płatności w formach określonych w §3 ust. 1 Regulaminu.
- Zamówienie uznaje się za przyjęte z momentem przesłania Kupującemu na podany przez niego adres
e-mail potwierdzenia przyjęcia płatności za Kurs przez Sprzedawcę.
§3.
Formy zapłaty
- Zapłaty za licencję korzystania z kursów, Użytkownik może dokonać w następujący sposób:
a) za pośrednictwem systemu płatności PayU. - Cena podana przy konkretnym Kursie jest ceną obowiązującą w momencie składania Zamówienia i jest
wiążąca dla każdej ze Stron Umowy sprzedaży. - Nieuiszczenie ceny w terminie określonym przez Sprzedawcę powoduje niedojście Umowy sprzedaży
do skutku. - Ewentualne dodatkowe prowizje z tytułu płatności określa każdorazowo wybrany przez Kupującego
system płatności online. - Kupujący ma prawo otrzymać od Sprzedawcy fakturę VAT.
- W celu otrzymania faktury VAT, Kupujący zobowiązuje się wysłać wiadomość e-mail do Sprzedawcy na
adres e-mail: kontakt@pes.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie 1 (słownie: jednego) tygodnia od dnia
dokonania płatności. - Kupujący wyraża zgodę na otrzymanie faktury w formie elektronicznej, na wskazany adres e-mail.
§4.
Realizacja przedmiotu umowy
- Z momentem otrzymania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, Użytkownik nabywa prawo do uzyskania
dostępu do Kursu. - Kurs każdorazowo udostępniany jest na Platformie Szkoleniowej.
- Organizator zobowiązuje się nie później niż w terminie 24h od momentu autoryzacji płatności z tytułu
zakupionego Szkolenia, umożliwić Użytkownikowi dostęp do Kursu. - Organizator w celu, o którym mowa w §4. ust. 2. Regulaminu, zobowiązuje się przesłać na podany przez
Użytkownika adres e-mail dane dostępowe do Platformy szkoleniowej. - Czas dostępu do materiałów szkoleniowych znajdujących się na Platformie jest nieograniczony w
czasie. - Użytkownik zobowiązuje się ukończyć Kurs w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od momentu
zakupu kursu przez Użytkownika pod rygorem utraty prawa do uzyskania Dyplomu oraz
Zaświadczenia. - Przez pierwsze logowanie Użytkownika należy rozumieć pierwsze wprowadzenie danych dostępowych
do Platformy szkoleniowej, które uprzednio zostały przesłane przez Organizatora w sposób określony w
§4. ust. 3. Regulaminu.
§5.
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
- Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą przetwarzane dane osobowe
jest Ole Sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ul. Plac Jana Pawła II 88/9, 66-400 Gorzów Wlkp. NIP:
5993199511, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000670087, zwana dalej
Administratorem. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować
się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych lub pod adresem e-mail: kontakt@pes.edu.pl - Realizując funkcje biznesowe Ole Sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przetwarza dane osobowe w
następujących celach:
a) świadczenia, utrzymywania i ulepszania oferowanych Usług;
b) zapewnienia właściwej obsługi Klienta, potencjalnego klienta, osoby zainteresowanej współpracą z
Ole Sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp.;
c) obsługi zgłoszeń, które są kierowane za pośrednictwem strony internetowej (np. przez formularz
kontaktowy), wiadomości e-mail; facebook, instagram; udzielanie odpowiedzi na zadane pytania;
d) prowadzenia działań marketingowych promujących usługi firmy.
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie wyrażonej przez Użytkownika zgody na przetwarzanie
danych osobowych, w tym w zakresie numeru telefonu podawanego w formularzu kontaktowym
oraz zgody dotyczącej przekazania oferty handlowej;
b) art. 6 ust. 1 lit b RODO tj. w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą
lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
c) art. 6 ust. 1 lit f RODO tj. do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora. - Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi, obsługi zgłoszenia,
właściwej obsługi Klienta, jak również przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony
ewentualnych roszczeń. - Dane osobowe pozyskane w celach marketingowo-promocyjnych będą przetwarzane przez okres
przewidziany na potrzeby działalności marketingowo-promocyjnej Administratora lub do czasu
wycofania uprzednio wyrażonej zgody. - Każdemu Użytkownikowi, którego dane przetwarzane są przez Ole Sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie
Wlkp. przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii; sprostowania
(poprawienia) danych; usunięcia danych; ograniczenia przetwarzania; wycofania zgody – w zakresie, w
jakim podstawą przetwarzania jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO, Użytkownikowi
przysługuje prawo wycofania takiej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych – w dowolnej chwili, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie
prawnie uzasadnionego interesu, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której
osoba się znalazła lub dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu; wniesienia skargi do
organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu
Umowy sprzedaży.
§6.
Warunki korzystania z Platformy szkoleniowej
- Do korzystania z Platformy szkoleniowej niezbędne jest użytkowanie sprzętu komputerowego
spełniającego następujące warunki techniczne:
a) połączenie internetowe o prędkości co najmniej 512 kb/s;
b) przeglądarka WWW obsługująca pliki cookies;
c) przeglądarka WWW obsługująca javascript zaktualizowana do najnowszej wersji, np. Google Chrome,
Opera, Mozilla Firefox, Safari;
d) oprogramowanie umożliwiające odczytywanie plików w formacie PDF;
- Korzystanie z Platformy szkoleniowej wymaga uprzedniego zalogowania się w sposób określony przez
Organizatora szkolenia w wiadomości e-mail zawierającej dane dostępowe do Platformy szkoleniowej. - Użytkownik zobowiązany jest do nieudostępniania danych dostępowych do Platformy szkoleniowej oraz
materiałów szkoleniowych w zakresie zakupionego Kursu osobom trzecim. - Użytkownik każdorazowo zapoznaje się z materiałami szkoleniowymi indywidualnie, tj, we własnym
zakresie. - Użytkownik ma prawo przystąpić do testu sprawdzającego dostępnego na Platformie szkoleniowej.
- Wszelkie materiały szkoleniowe oraz informacje w zakresie Kursów objęte są ochroną prawną, a
wykorzystywanie ich przez Użytkownika w celach komercyjnych jest niedozwolone i traktowane będzie
jako naruszenie praw autorskich. W przypadku ujawnienia zachowania Użytkownika, sprzecznego z
postanowieniami Regulaminu, zasadami współżycia społecznego, czy dobrymi obyczajami, Organizator
podejmie odpowiednie kroki prawne.
§7.
Zaświadczenia oraz Dyplomy o ukończeniu Kursu
- Platforma Edukacyjno Szkoleniowa posiada wpis do Ewidencji Szkól i Placówek Niepublicznych
prowadzonej przez Miasto Gorzów Wielkopolski, na podstawie art. 168 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.
Prawo Oświatowe (Dz. U. 2017 poz. 59 z późn. zm.). - Na podstawie powyższego wpisu, Organizator wydaje Użytkownikom zaświadczenia o ukończeniu
Kursu umożliwiającego uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych,
zgodnie z art. 117 ust. 1a pkt 5) ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz. U. 2017 poz.
59 z późn. zm.).Szczegółowe informacje w tym zakresie Organizator podaje każdorazowo przy opisie
danego Kursu. - Zaświadczenia wydawane są na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19
marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652). - Zaświadczenie z tytułu ukończenia danego Kursu są wydawane, o ile Organizator przewidział ich
wydanie. - Warunkiem wystawienia Zaświadczenia jest rozwiązanie testów sprawdzających w ramach zakupionego
Kursu i uzyskanie o najmniej 70% prawidłowych odpowiedzi na pytania zamknięte oraz prawidłowej
odpowiedzi na pytanie otwarte. - Odpowiedzi na pytania zamknięte udzielone przez Użytkowników, sprawdzane są automatycznie w
ramach modułu Platformy szkoleniowej. - Odpowiedzi na pytania otwarte udzielone przez Użytkowników, sprawdzane są w dni powszednie od
godziny 8 do 16. - W przypadku błędnej odpowiedzi Użytkownika na pytanie otwarte, Organizator poinformuje go o tym
fakcie za pośrednictwem wiadomości e-mail. - Jeżeli Użytkownik ukończył Kurs z wynikiem pozytywnym, informuje o tym fakcie Organizatora za
pośrednictwem wiadomości e-mail. - Użytkownik z chwilą ukończenia Kursu z wynikiem pozytywnym, nabywa prawo do wydania
dokumentów potwierdzających ukończenie Kursu, tj. Dyplomu oraz Zaświadczenia. - Organizator wysyła Użytkownikowi dokumenty potwierdzające ukończenie Kursu w sposób wybrany
przez Użytkownika, tj.:
a) w formie elektronicznej – wyłącznie skany dokumentów;
b) za pośrednictwem operatora pocztowego, listem poleconym. - Organizator zobowiązuje się sporządzić i wysłać dokumenty potwierdzające ukończenie kursu w
terminie 14 dni roboczych od momentu zaistnienia przesłanki uzasadniającej wydanie dokumentów
potwierdzających ukończenie Kursu. - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędy w wydanych dokumentach potwierdzających
ukończenie Kursu, jeżeli błędy te zostały wywołane przez Użytkownika. - Użytkownik ma prawo otrzymać duplikat Zaświadczenia oraz Dyplomu. Koszt wydania duplikatu i
przesłania na adres korespondencyjny Użytkownika wynosi 25 zł i obejmuje koszty wysyłki. - Celem uzyskania Zaświadczenia, Użytkownik zobowiązuje się podać Organizatorowi takie dane
osobowe, jak: imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, nr PESEL, adres korespondencyjny.
§8.
Reklamacje i odstąpienie od umowy
- W przypadku wystąpienia problemów z logowaniem do Platformy szkoleniowej, Użytkownik zobowiązuje
się niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Organizatora drogą elektroniczną na adres e-mail:
kontakt@pes.edu.pl - Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania
wiadomości e-mail. - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane siłą wyższą.
- Użytkownik, który nie zalogował się do Platformy szkoleniowej, ma prawo odstąpić od zawartej Umowy
sprzedaży w terminie 14 dni od momentu jej zawarcia. - W sytuacji, o której mowa w §8. ust 1. Regulaminu, Użytkownikowi przysługuje prawo zwrotu 100%
poniesionych kosztów. - W sytuacji, gdy Użytkownik rozpocznie korzystanie z Platformy szkoleniowej, traci prawo do odstąpienia
od umowy. - Odstąpienie od umowy następuje w ten sposób, iż Użytkownik składa oświadczenie w tym zakresie
Organizatorowi, za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: kontakt@pes.edu.pl - Zwrot kosztów poniesionych przez Użytkownika następuje za pomocą systemu płatności wybranego
uprzednio przez Użytkownika, przy okazji dokonywania płatności za Kurs.
§9.
Postanowienia Końcowe
- Wszelkie spory pomiędzy Organizatorem, a Użytkownikiem, wynikające z tytułu świadczenia usług za
pośrednictwem Serwisu oraz Platformy Szkoleniowej, będą rozwiązywane w sposób polubowny. W
przypadku nieosiągnięcia porozumienia, spory te rozwiązywane będą przez sąd właściwy ze względu na
siedzibę Organizatora. - Strony dopuszczają możliwość wymiany korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Organizator dokłada wszelkich starań, celem zapewnienia prawidłowego świadczenia usług.
- Organizator ma prawo dokonywania zmian w Regulaminie, bez podania przyczyny.
- Użytkownik korzystający z Serwisu lub Platformy Szkoleniowej zobowiązany jest zapoznać się z
niniejszym Regulaminem. - Korzystanie z Serwisu oraz Platformy szkoleniowej równoznaczne jest z akceptacją przedmiotowego
Regulaminu.